MENU

Design-ul industrial – imaginatie si creativitate la cote maxime

Decoratiuni tonice pentru un inceput de primavara perfect

aprilie 17, 2013 Comments (0) Views: 1366 Decoratiuni

Campaniile de reduceri ne aduc super decoratiuni la cele mai mici preturi

Este clar, online se fac cele mai frumoase si bune afaceri. Pentru cineva preocupat de designul interior, procurarea obiectelor care sa completeze opera de ansamblu este uneori o corvoada. Mersul la magazine nu ne este chiar la indemana, din acest motiv se intampla sa si ratam multe dintre oportunitatile oferite de comercianti.

In mediul online lucrurile stau mult mai bine. O vizita la magazin inseamna un simplu click. Mai mult, noutatile ne pot fi trimise direct pe mail daca ne abonam la newsletterele magazinelor (asta cu newsletter-ul este discutabila – unele magazine abuzeaza de rabdarea noastra si ne intoxica inboxul cu prea multe mesaje. Bine ca in cazul acestora exista si posibilitatea de dezabonare).

Revenind, multe dintre obiectele care ne pot interesa se afla in campanii ocazionale de reduceri, sau in campanii promotionale cu date de expirare fixe. Chiar daca nu avem neaparat ceva de cumparat (desi intotdeauna se mai gaseste cate un mic obiect, acolo, care sa ne faca sa ni-l dorim acasa) este bine sa acordam putina atentie si sa ne invatam cu modalitatile de lucru a acestor site-uri. Nu avem decat de castigat. Putem obtine cu doar cativa lei obiecte de decor pe care, altfel, am fi dat zeci, daca nu sute de lei.

Va sugeram sa fiti atenti la campaniile unor magazine precum vivre.ro, zona deco din fashiondays.ro, home&deco de la clickshop.ro, dar si oferta celor de la 4interior.ro. Cu siguranta mai sunt si altele, dar acestea ne plac noua cel mai mult.

Apropos de acest articolas: tu de unde iti procuri decoratiunile?

decoratiuni

Tags: , , ,

vivre.ro%20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.